.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخني با استاندار جديد گلستان
سخني با استاندار جديد گلستان

روزگار غريبي است‏ ، غريبتر از آنچه شما تصور مي كنيد – در اين بين اتفاقاتي كه پيرامون شما مي افتد مي تواند علاوه بر اينكه بينش هاي جديدي را به شما ارائه كند، بر تجربيات شما بيافزايد و شما را نسبت به آنچه هست آگاه تر سازد. اين روزها تغييراستاندار شايد مهمترين خبري است كه استان با آن مواجه است و البته بيشتر مسئولان استاني نيز شايد در پي آن باشند كه رگ خواب استاندار جديد را دريابند تا چاره اي براي دفعه خطر و تحكيم جايگاه خود بيانديشند.
البته اين مسئله اگرچه طبيعي است اما از سويي ديگر چندش آور است‏ چون كساني كه حداقل تفاوت نوع رفتار اين آدمها را در مقاطع مختلف مي بينند بيشتر به حقارت آدمي براي اين چند روز دينا و مقامي كه عاريتي است بيشتر پي مي برند.
البته اين آدمها در استان كوچك ما آنقدر زيادند كه تا شما بخواهي براي گفتن تمثيل عيني آن لب واكني ديگران افرادي مختلفي را به شما يادآور مي كنند.
چندي است كه استاندار محترم در برنامه هاي مختلفي شركت مي كنند و طبيعي است كه وي از سوي معاونين خود همراهي شود اما اينكه مديراني كه اصولا از اين كارها بلد نبودند و زياد اهل همراهي استانداران پيشين نبوده اند اين روزها لحظه اي آقاي محمود زاده را رها نمي كنند جاي بسي تعجب دارد.. البته بركناري اين دوستان و مجموعه هم طيف آنان امري قطعي است اما اينكه دوستان اين طيف نماينده خود را آنهم ازنوعي كه حداقل از لحاظ ظاهري بيشتر مقبول است جهت همراهي استانداري به اين طرف و آن طرف اعزام ميكنند امري جالب و البته سوال برانگيز(شما بخوانيد تابلو) است.
بي شك آن شناختي كه ما از احمدي نژاد داريم بي تعارف بودن است و ازاستانداري كه حتي از دوستان بسيار نزديك ايشان محسوب مي شود نيز همين خصوصيات بعيد نيست و انتظار نمي رود وي تحت تاثير رفتار ظاهر فريبانه اين دوستان قرار گيرد. اما بابت يادآوري به استاندار محترم عرض مي كنيم كه سعي كند توانمندي افراد را در برنامه خود مورد توجه قرار دهد نه رفتارهاي ظاهر فريبانه آنان را . در اين بين توجه داشته باشد كه هم اكنون در استانداري نيروهايي كه به خاطر روابط نامشروع سياسي صاحب پست شده اند وپس لرزه هايي را حس كرده و احساس خطر مي كنند تلاش دارند وي را مرعوب جوسازي هاي ناصحيحي كنند كه از هم اكنون شاهد آن هستيم. به اميد موفقيت استاندار جديد در سمت جديد .

نامه وارده :ع. پ


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احمدعلي 15 ارديبهشت 1386
باباب دمت گرم - زدي توخال
منصوره 15 ارديبهشت 1386
ضربالمثلی معروف می گوید دشمن دانا به از نادان دوست (شما بخوان دوست نما)در تحلیلی به دوستان گفتم تا زمانی که جناب محمود زاده به اقایان گرا ندهد که کدام گروه ایشان را یار هستند در امان است و گرنه همان بلایی که سر انجم شعاع امد و بر سر شاعری شدید تر بر ایشان جاری می شود مبنای سخنم هم اینست که در این زمانه هدفها ملاک تشخیص افراد نیست بلکه روشهاست که انها را از یکدیگر بارز میکند و تجربه نشان داد که .....
عطار میرابی 29 ارديبهشت 1386
با توجه به شروع پر قدرت آقای محمودزاده و سادگی و تخصص ایشان که از استانداران احمدی نژادی هستند مطمئنم که آن طیف افراد دشمنی خود را با او همانند استانداران قبلی شروع میکنند.ایشان باید مواظب چاپلوسان باشندو ما مردم گلستان حامی محمودزاده خواهیم ماند
نا شناس 3 خرداد 1386
اميدواريم ايشان فكري براي مديران كم توان استان ( ازجمله آموزش وپرورش ) بنمايند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.571 seconds.